Kasztok
1 / 1 oldal
Kasztok
Katona kaszt
Kommandós képességek

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Találat esetén 1 körig harcképtelen az ellenfél
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Hatékonyan bontja a gátakat/pajzsokat, amíg ki nem kapcsolják hat
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Pusztítóbb hatást eredményez a páncélok ellen, amíg ki nem kapcsolják hat
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Mikor aktiválják, abban a körben, semelyik képessége nem kerül akciópontba
Újra használhatóság: 5 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: A robbanás során repeszek helyett lángok csapnak ki belőle
Újra használhatóság: Addig használható, amíg van gránát
Rohamosztagos képességek

Hatás: Egy erős lövés, ami páncélon keresztül is képes sérülését okozni
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Amíg aktív, addig az ellenfélnek először ezt kell támadnia
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Hatékonyabban küzd a páncéllal rendelkező ellenfelekkel, amíg ki nem kapcsolják hat
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Hasonló a hatása mint a pokolgránátnak, amíg ki nem kapcsolják hat
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: A területet ahol robban, repeszekkel árasztja el
Újra használhatóság: Amíg van gránát
A hozzászólást Allmagne összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Feb. 24, 2015 4:55 pm-kor.
Allmagne- Posts : 29
Join date : 2014. Nov. 30.
Location : Humbákfalva xD
Re: Kasztok
Beszivárgó
Szabotőr

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás:Mindenese segítségével hozzáférhet a különböző rendszerekhez
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 1 ellenfél pajzsát teljesen lenullázza
Újra használhatóság: 2 kör
Monomolekuláris penge: A karakter kap egy erős tömeghatás mezővel felszerelt pengét, ami képes szinte minden áthatolni és akár igen komoly károkat is okozni a célpontnak
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Közelharc során használható, maximum 3 célpontra
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Páncélok és gátak ellen kiváló, a második találat akár halálos is lehet
Újra használhatóság: Ameddig van pajzs, max 2x, mert akkor teljesen elhasználja

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Hasonlóan működik mint egy repeszgránát, csak ezt mozgás váltja
Újra használhatóság: Ameddig van akna(gránát formájában van a karakternél)

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: A játékos teljesen láthatatlan lesz az ellenfelek számára
Újra használhatóság: 2 kör
Assassin

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Az eldobott gránát feltapad az első felülethez, amihez hozzáér
Újra használhatóság: Amíg van gránát

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Hasonló mint a taposóakna, csak sokkalta nagyobbat szól
Újra használhatóság: Ameddig van akna(gránát formájában van a karakternél)

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Lángba borítja az ellenfelet és maximum még kettőt közvetlen mellette
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: A pajzs nélküli ellenfelek megfagynak tőle
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: A képesség utáni lövés/sorozat komoly sebzéssel rendelkezik
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: A játékos teljesen láthatatlan lesz az ellenfelek számára
Újra használhatóság: 2 kör
A hozzászólást Allmagne összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Feb. 24, 2015 4:55 pm-kor.
Allmagne- Posts : 29
Join date : 2014. Nov. 30.
Location : Humbákfalva xD
Re: Kasztok
Mérnök
Romboló

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Hatékonyabban lövi át a páncélokat
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Egy adott területet lángtengerbe borít
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Egy egyszerű elektromos impulzust gerjeszt
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Az adott körre a célpont cselekvésképtelen
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Csökkentet tűzerő, de a játékos rendelkezhet hogy mit támadjon
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Repesz gránátként működik, csökkentet sebzéssel
Újra használhatóság: Amíg van gránát
Technikus

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Mint az őrtorony úgy működik, csak mozgásra is képes
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Egy jól lehelyezett csali magára vonja az ellenfél figyelmét
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Meríti az ellenfél pajzsait, gátjait
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Repeszek helyett, egy elektromos löketet jutott a környezetébe
Újra használhatóság: Amíg van gránát

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Ellátmány ad a csapatnak
Újra használhatóság: 5 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Titkos adatokhoz juthat hozzá, illetve inaktív gépeket ellenőrizhet
Újra használhatóság: 2 kör
A hozzászólást Allmagne összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Feb. 22, 2015 1:52 pm-kor.
Allmagne- Posts : 29
Join date : 2014. Nov. 30.
Location : Humbákfalva xD
Re: Kasztok
Adeptus
Guardian

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Az erőtér felfog minden bejövő támadást,kvázi mint egy extra pajzs
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Az ellenfeleket a levegőbe emeli
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Cselekvésképtelenné teszi az ellenfelet
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Közvetlenül az ellenfelet támadja, figyelmen kívül hagyja minden védelmét
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Jelentős erőt fejt ki az ellenfélre, így okozva sérülést
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Minden képességét újra tudja használni a következő körben
Újra használhatóság: 5 kör
Nemesis

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Jelentős erőt fejt ki az ellenfélre, így okozva sérülést
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Főleg csoportban érkező ellenfelek megállítására hasznos
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Egy torzító mezőben nyomja egyre összébb az ellenfelét
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Biotika segítségével magához rántja az ellenfelet
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Tömeghatás mező segítségével a levegőbe dobja az ellenfeleket
Újra használhatóság: Amíg van gránát

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Minden képességét újra tudja használni a következő körben
Újra használhatóság: 5 kör
A hozzászólást Allmagne összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Feb. 22, 2015 2:10 pm-kor.
Allmagne- Posts : 29
Join date : 2014. Nov. 30.
Location : Humbákfalva xD
Re: Kasztok
Harci Adeptus
Berserker

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Gyorsan megközelítheted az ellenfelet és megállíthatod vele őket
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Erős biotikus csapást mér az ellenfélre
Újra használhatóság: egy körön belül max 2x (nullázza a saját gátat)

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Cselekvésképtelenné teszi az ellenfelet
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Tömeghatás mező segítségével a levegőbe dobja az ellenfeleket
Újra használhatóság: Amíg van gránát

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Ostorszerű biotikus csapást mér az ellenfélre/felekre
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: pontosan ugyan az mint a rántás, magához húzza az ellenfelet
Újra használhatóság: 2 kör
Biotikus kommandós

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Gyorsan megközelítheted az ellenfelet és megállíthatod vele őket
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Az elért ellenfeleket a levegőbe emeli
Újra használhatóság: Amíg van gránát

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 2 körig extra védelmet kap, kvázi mint egy egy második pajzs
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Amíg aktív extra romboló erővel bír a fent leírtakkal szemben
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Arra a körre maximumra tölti a saját pajzsát
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Fény és hanghatással összezavarja az ellenfeleket
Újra használhatóság: Amíg van gránát
A hozzászólást Allmagne összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Feb. 22, 2015 9:04 pm-kor.
Allmagne- Posts : 29
Join date : 2014. Nov. 30.
Location : Humbákfalva xD
Re: Kasztok
Őrszem
Combat Medic

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 2 körig extra védelmet kap, kvázi mint egy egy második pajzs
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Tömeghatás mező segítségével a levegőbe dobja az ellenfeleket
Újra használhatóság: Amíg van gránátr]

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: A csapattársak sérüléseit mérsékli, de csak olyan mértékben csak később kelljen rendesen ellátni
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Egy ellenfél cselekvésképtelen lesz arra a körre, pajzsok/gátak ellen nincs hatása
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Főleg csoportban érkező ellenfelek megállítására hasznos
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Hatékonyabban küzd a páncéllal rendelkező ellenfelekkel, amíg ki nem kapcsolják hat
Újra használhatóság: 1 kör
Master Mind
"A legnagyobb parancsnokok a háború vérzivatarából emelkednek ki" Szokták mondani. Ennek a kasztnak a lényege hogy lehetőleg a háttérből segítse a csapatát, manipulálja a harc menetét és ott akadályozza az ellenséget ahol a legjobban fáj neki. Az egyénnek képesnek kell lennie a gyors reagálásra, a tiszta gondolkodásra és emellett az idegeinek is acélból kell lennie.

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 2 körig extra védelmet kap, kvázi mint egy egy második pajzs
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Az ellenfél arra a körre kiesik a harcból, de nem sérül közvetlenül
Újra használhatóság: 1 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: A területet ahol robban, repeszekkel árasztja el
Újra használhatóság: Amíg van gránát

Cselekvési pont költség: 2 akciópont
Hatás: Pusztítóbb hatást eredményez a páncélok ellen, amíg ki nem kapcsolják hat
Újra használhatóság: 1 kör
Heavy Mech: Küldetések előtt a szervezetnél kérvényezheti, hogy a küldetésen biztosítsanak a csapatnak egy nehéz fegyverzetű támogató egységet, amit a bevetés alatt bármikor lekérhet magának.
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Airdroppal érkezik egy nehéz mech a csatatérre, amit a karakter beszállva irányíthat
Újra használhatóság: Egy küldetésen maximum egy darabot lehet kapni
Evakuáció: A küldetésen súlyosan megsérült vagy harcképtelen csapatárs(ak) helyett egyszer kérhet erősítésként új játékosokat, ha vannak.
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: A sérült(ek) helyett új játékos(ok) érkezhetnek, ha vannak jelentkezők
Újra használhatóság: Egy küldetésen maximum egyszer lehet kérni
A hozzászólást Allmagne összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Feb. 24, 2015 4:56 pm-kor.
Allmagne- Posts : 29
Join date : 2014. Nov. 30.
Location : Humbákfalva xD
Re: Kasztok
Pályázat útján elérhető kasztok
A Geth Juggernaut egy nehéz geth gyalogsági platform. Ahogyan a Geth Prime-ok, ezek is a szárazföldi erők fölé tornyosulva félemlítik meg az ellenfelet a csatatéren jelenlétükkel.
Szabvány szerinti magasságuk eléri a 378 centimétert, súlyuk pedig megközelítőleg 1300-1400 kiló fegyverzet nélkül.
Ezért még a legvadabb Kroganok is kétszer meggondolják hogy belekössenek-e ezekbe a közel négy méteres masszív "acélfalakba".
Siege pulse: A platform a telepeiben tárolt energiát 3 roppant erős lövésben adja le, a lövéseket nem kötelező egyszerre felhasználni, de addig nem tölthető újra amíg el nem lett használva mind a 3
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Páncélok ellen igazán hatásos energia löket
Újra használhatóság: 3 kör (amíg nem lövi el a 3.at addig nem kezdődik el)
Hex Shield: Egy erős pajzsot hoz létre ami minden gyorsan mozgó lövedéket megállít, a karakterek és ellenségek azonban szabadon átjárhatnak rajta
Cselekvési pont költség: 4 akció pont
Hatás: Egy energia mezőt hoz létre, ami felfogja a lövéseket
Újra használhatóság: 2 kör
Geth turret: A mérnök őrtornyának geth megfelelője, szinte mindenben megegyezik vele, főleg fedezőtűz biztosításra szolgál
Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Csökkentet tűzerő, de a játékos rendelkezhet hogy mit támadjon
Újra használhatóság: 3 kör
A turián biotikusok elkülönülnek az egyszerű gyalogságtól seregeikben, őket hívják Cabal-nak, akik egy egyszerű mottót követnek Az elfoghatatlanok, megállíthatatlanok". Miután a biotikusok igen ritkák közöttük, a turiánok kis számú, ám jól felszerelt és összeszokott csapatokba szervezik őket. Így egy félelmet keltő, halálos biotikus csapattal kell szembenéznie bárkinek aki velük találkozik. Elsősorban fedett, titkos küldetésekben vesznek részt, ahol a turiánonál hagyományos nyers erővel nem lehet célt érni.
Mérgezett pengék: Alkar védőikbe beépített pengék találhatóak amik egy különlegesen erős mérget tartalmaznak. A gyengébb ellenfeleknél szinte biztos halált okoz, de a pajzzsal rendelkezőknél minimális a hatása. Szükség esetén ezek a pengék kilőhetőek (értelem szerűen a továbbiakban pótlás hiányában nem használhatóak)
Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Komoly kárt okoz maga a penge, de a méreg is harcképtelenné teszi az ellenfeleket
Újra használhatóság: Amíg van penge (a méreg 3 használat után kifogy)
Biotikus fókusz: Aktiválásakor csökkenti az időt és a cselekvési pontok számát ami a képesség használatokhoz szükséges
Cselekvési pont költség:
Hatás:
Újra használhatóság:
Mérgezett roham: Hasonló a biotikus rohamhoz, azonban ez csak sokkal rövidebb távon működik, ellenben sokkalta nagyobb sebzést eredményez az ellenfélen
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Mikor használják a cselekvéseihez nem kell akciópont és azonnal elérhető lesz az összes
Újra használhatóság: 4 kör
Az aszári faj egyik legtiszteletreméltóbb rendje, és egyben az egyik legfélelmetesebb is. Azok az aszárik akik csatlakoznak hozzá, lemondanak a múltbeli és a jövőben lehetséges családjukról, valamint ezenfelül minden tulajdonukról, fegyverüket és páncéljukat leszámítva. Egy igen merev kódex szerint élik ezután életüket, ami előírja számukra hogy minden rosszat, gonoszt vagy korruptat akivel találkoznak azzal kötelességük végezni. Számukra nincs átmenet, valami vagy jó vagy rossz. Nincs középút és mindezt a Kódex világosan le is írja, minden egyes szituációban amivel az Igazságosztó találkozhat. Ezért is van hogy maguk az aszárik is valamelyest megrökönyödnek mikor feltűnik közöttük egy Igazságosztó.
Biotikus erőtér: Ezzel a képességgel a játékos képes egy viszonylag nagyobb erőteret létrehozni ami a bejövő támadások nagy részét felfogja
Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Az erőtér felfog minden bejövő támadást,kvázi mint egy extra pajzs
Újra használhatóság: 2 kör
Fosztás: Az ellenfél idegközpontját, szintetikusok estén a feldolgozó egységeket, támadja, ezzel megfosztva őt az azonnali cselekvés képességétől, valamint igen komoly sérüléseket is okoz
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Közvetlenül az ellenfelet támadja, figyelmen kívül hagyja minden védelmét
Újra használhatóság: 3 kör
Rántás: A minden célpontot magához tud rántani a játékos, akik pármásodpercig harcképtelenek lesznek.
Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Biotika segítségével magához rántja az ellenfelet
Újra használhatóság: 3 kör
Kroganok között a legidősebbek közül kerülnek ki. Számukra nem annyira fontos a becsületes küzdelem minta galaxis más fajainak, ezért nem áll tőlük távol a túszejtés avagy egy "egyszerű" népirtás sem. Csatákba magukkal visznek egy hatalmas pörölyt is, ami még egy erős védelemmel rendelkező ellenfél számára is halálos lehet közelharc során. Érettségükből adódóan rendkívüli regenerációs képességekkel bírnak és ez rendkívül szívóssá teszi őket a harctéren.
Tech páncél: Ez a képesség erősíti a karakter sérülés tűrő képességét, így is megnövelve a csapat számára a hasznosságát
Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 2 körig extra védelmet kap, kvázi mint egy egy második pajzs
Újra használhatóság: 2 kör
Biotikus töltet: A pöröly eltárol egy nagyobb adag biotikus energiát és "becsapódáskor" egyszerre szabadítja rá az ellenfélre. Jelentősen megnöveli a pöröly erejét, de csak páncélok ellen ad extrát
Cselekvési pont költség:4 akciópont
Hatás: Hatására a csak páncéllal rendelkezők, akár egy csapás után is elhullhatnak
Újra használhatóság: 2 kör
Elektromos töltet: A pöröly eltárol egy nagyobb elektromos töltetett és és "becsapódáskor" egyszerre szabadítja rá az ellenfélre. Nem ad plusz romboló erőt a pörölyhöz, ellenben a célpont és a közelében állókat egy erős elektromos csapás éri. Pajzsok és gátak ellen különösen hatásos
Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Hatására az ellenfél pajzsait/gátjai egy csapás után nullázza
Újra használhatóság: 2 kör
A ritka krogan biotikusok egyike, akiket ebből adódóan egyszerre övez tisztelet és megvetés. Általában egyfajta diplomataként tevékenykednek a klánok találkozóin, illetve az új Krogan Birodalomban a klánokat képviselik Urdnot Wrex előtt. Általánosságban elmondható róluk mint minden kroganról hogy erősek, szívósak és halálosak. Azonban náluk az erő kiegészül értelemmel és ravaszsággal, néhol. Bölcsebbek és tapasztaltabbak egy átlagos kroganhoz képest és bár erejük nem éri el egy Hadúrét. A sámánná váláshoz hosszú, gyötrelmes és fájdalmakkal teli út vezet.
Gát: A játékos maga köré egy erős erőteret húz fel, ami megakadályozza a sérülések nagy részét egy rövid ideig vagy amíg le nem bontja az ellenség
Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 2 körig extra védelmet kap, kvázi mint egy egy második pajzs
Újra használhatóság: 2 kör
Lökéshullám: Küldhető a földön és a levegőbe is, apró robbanásokkal a védtelen célpontokat a levegőbe dobja. Azonban a védelemmel rendelkezőeket mindössze megtorpanásra készteti
Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Főleg csoportban érkező ellenfelek megállítására hasznos
Újra használhatóság: 2 kör
Roppantás: Jelentős sérüléseket okoz, az apró torzulásokkal amiket létre hoz a célponton. Gátak és páncélok ellen hatásos, valamint a védelem nélküli célpontok ellen. A pajzsokkal szemben szinte hatástalan.
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Egy torzító mezőben nyomja egyre összébb az ellenfelét
Újra használhatóság: 3 kör
Geth Juggernaut
A Geth Juggernaut egy nehéz geth gyalogsági platform. Ahogyan a Geth Prime-ok, ezek is a szárazföldi erők fölé tornyosulva félemlítik meg az ellenfelet a csatatéren jelenlétükkel.
Szabvány szerinti magasságuk eléri a 378 centimétert, súlyuk pedig megközelítőleg 1300-1400 kiló fegyverzet nélkül.
Ezért még a legvadabb Kroganok is kétszer meggondolják hogy belekössenek-e ezekbe a közel négy méteres masszív "acélfalakba".

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Páncélok ellen igazán hatásos energia löket
Újra használhatóság: 3 kör (amíg nem lövi el a 3.at addig nem kezdődik el)

Cselekvési pont költség: 4 akció pont
Hatás: Egy energia mezőt hoz létre, ami felfogja a lövéseket
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Csökkentet tűzerő, de a játékos rendelkezhet hogy mit támadjon
Újra használhatóság: 3 kör
Cabal
A turián biotikusok elkülönülnek az egyszerű gyalogságtól seregeikben, őket hívják Cabal-nak, akik egy egyszerű mottót követnek Az elfoghatatlanok, megállíthatatlanok". Miután a biotikusok igen ritkák közöttük, a turiánok kis számú, ám jól felszerelt és összeszokott csapatokba szervezik őket. Így egy félelmet keltő, halálos biotikus csapattal kell szembenéznie bárkinek aki velük találkozik. Elsősorban fedett, titkos küldetésekben vesznek részt, ahol a turiánonál hagyományos nyers erővel nem lehet célt érni.
Mérgezett pengék: Alkar védőikbe beépített pengék találhatóak amik egy különlegesen erős mérget tartalmaznak. A gyengébb ellenfeleknél szinte biztos halált okoz, de a pajzzsal rendelkezőknél minimális a hatása. Szükség esetén ezek a pengék kilőhetőek (értelem szerűen a továbbiakban pótlás hiányában nem használhatóak)
Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Komoly kárt okoz maga a penge, de a méreg is harcképtelenné teszi az ellenfeleket
Újra használhatóság: Amíg van penge (a méreg 3 használat után kifogy)
Biotikus fókusz: Aktiválásakor csökkenti az időt és a cselekvési pontok számát ami a képesség használatokhoz szükséges
Cselekvési pont költség:
Hatás:
Újra használhatóság:
Mérgezett roham: Hasonló a biotikus rohamhoz, azonban ez csak sokkal rövidebb távon működik, ellenben sokkalta nagyobb sebzést eredményez az ellenfélen
Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Mikor használják a cselekvéseihez nem kell akciópont és azonnal elérhető lesz az összes
Újra használhatóság: 4 kör
Aszári Igazságosztó
Az aszári faj egyik legtiszteletreméltóbb rendje, és egyben az egyik legfélelmetesebb is. Azok az aszárik akik csatlakoznak hozzá, lemondanak a múltbeli és a jövőben lehetséges családjukról, valamint ezenfelül minden tulajdonukról, fegyverüket és páncéljukat leszámítva. Egy igen merev kódex szerint élik ezután életüket, ami előírja számukra hogy minden rosszat, gonoszt vagy korruptat akivel találkoznak azzal kötelességük végezni. Számukra nincs átmenet, valami vagy jó vagy rossz. Nincs középút és mindezt a Kódex világosan le is írja, minden egyes szituációban amivel az Igazságosztó találkozhat. Ezért is van hogy maguk az aszárik is valamelyest megrökönyödnek mikor feltűnik közöttük egy Igazságosztó.

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Az erőtér felfog minden bejövő támadást,kvázi mint egy extra pajzs
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Közvetlenül az ellenfelet támadja, figyelmen kívül hagyja minden védelmét
Újra használhatóság: 3 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Biotika segítségével magához rántja az ellenfelet
Újra használhatóság: 3 kör
Krogan Warlord
Kroganok között a legidősebbek közül kerülnek ki. Számukra nem annyira fontos a becsületes küzdelem minta galaxis más fajainak, ezért nem áll tőlük távol a túszejtés avagy egy "egyszerű" népirtás sem. Csatákba magukkal visznek egy hatalmas pörölyt is, ami még egy erős védelemmel rendelkező ellenfél számára is halálos lehet közelharc során. Érettségükből adódóan rendkívüli regenerációs képességekkel bírnak és ez rendkívül szívóssá teszi őket a harctéren.

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 2 körig extra védelmet kap, kvázi mint egy egy második pajzs
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség:4 akciópont
Hatás: Hatására a csak páncéllal rendelkezők, akár egy csapás után is elhullhatnak
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 4 akciópont
Hatás: Hatására az ellenfél pajzsait/gátjai egy csapás után nullázza
Újra használhatóság: 2 kör
Krogan Sámán
A ritka krogan biotikusok egyike, akiket ebből adódóan egyszerre övez tisztelet és megvetés. Általában egyfajta diplomataként tevékenykednek a klánok találkozóin, illetve az új Krogan Birodalomban a klánokat képviselik Urdnot Wrex előtt. Általánosságban elmondható róluk mint minden kroganról hogy erősek, szívósak és halálosak. Azonban náluk az erő kiegészül értelemmel és ravaszsággal, néhol. Bölcsebbek és tapasztaltabbak egy átlagos kroganhoz képest és bár erejük nem éri el egy Hadúrét. A sámánná váláshoz hosszú, gyötrelmes és fájdalmakkal teli út vezet.

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: 2 körig extra védelmet kap, kvázi mint egy egy második pajzs
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 3 akciópont
Hatás: Főleg csoportban érkező ellenfelek megállítására hasznos
Újra használhatóság: 2 kör

Cselekvési pont költség: 5 akciópont
Hatás: Egy torzító mezőben nyomja egyre összébb az ellenfelét
Újra használhatóság: 3 kör
Allmagne- Posts : 29
Join date : 2014. Nov. 30.
Location : Humbákfalva xD
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|